ToninaarOeganda.reismee.nl

Terug naar huis

Snif snif snif,

van een emotionele dag gesproken. Vandaag was onze laatste dag in Oeganda en dus ook in het babieshome. Het voelt zo raar aan om naar huis te gaan, ik voel me hier echt goed en wil nog niet vertrekken. Al heb ik wel zin om al mijn verhalen te doen en mijn souveniertjes uit te delen. Maar als die twee dingen volbracht zijn vertrek ik wel terug naar hier ;) Dat vindt Stien vast ook prima, we are Uganda addicted. Het is nu 15.00u en ik zit voor de laatste keer in het Source cafe. Normaal gezien gaan we, nadat we hier iets gedronken en gegeten hebben, weer terug naar de babies. Vandaag dus niet, we gaan zo meteen terug naar ons huis om onze valiezen in te laden en te vertrekken richting Entebbe. Om 23.40u hebben we onze vlucht en we landen om 07.00u 's morgens in Schiphol. Daar nemen we de trein terug richting Antwerpen waar we weer worden herenigd met ons gezinnetje.

Mijn tijd is om dus ik ga er vandoor. Er zijn vandaag heel wat traantjes gevloeid en ik voel me nu echt leeg. Het gedacht dqt ik al die kindjes niet meer ga terugzien is niet leuk :( Achja aan alle mooie verhalen komt een eind zeker?

Kus kus, Toni

Reacties

Reacties

Dave

Ocharme jij en ocharme beebies.... Het hoort er spijtig genoeg bij :-(

Suze

Hoi Toni,

Ik ben geïnteresseerd in het vrijwilligerswerk in Uganda via deze organisatie: travel4change. Ik vond deze blog via de website van de organisatie.
Ik ben nog niet zeker of ik dit echt wil doen en zou je graag eens wat vragen willen stellen. Kosten/ervaringen/gevaren etc. Is dat goed?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Suze

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change