ToninaarOeganda.reismee.nl

Vertrek

Hallo,

Mijn vorige blog is door een storing verdwenen dus heb ik een nieuwe aangemaakt.

Morgen is het zover dan vertrek ik voor een maand naar Oeganda. Een maand... zo lang ben ik nog nooit van thuis weggeweest. Het is dus best wel spannend, maar ik kijk er zo enorm hard naar uit!
Ik ga er samen met een vriendin, Stien, 30 dagen meedraaien in een weeshuis in Jinja. Ik verwacht dat ik de kindjes ga wakker maken, wassen, verzorgen, activiteiten organiseren,... Maar wat ik precies moet doen weet ik zelf nog niet. Dat zal ik binnen een paar dagen te weten komen.

Morgen om 11u vertrekt onze vlucht. We vliegen vanuit Amsterdam rechtstreeks naar Entebbe. Daar aangekomen zullen we in Kampala overnachten en de stad leren kennen. Daarna vertrekken we meteen op safari voor 3 dagen (Murchison Falls). En na die safari gaan we naar waar we de rest van de maand zullen verblijven, Jinja.

Ik heb nog veel te doen dus mijn bericht eindigt hier. Via deze weg zal ik proberen op regelmatige basis een bericht te posten. Hier nog de site van de organisatie waar ik naartoe ga, zo kunnen jullie deze ook al eens bekijken. http://www.travel4change.nl/oeganda

Byebye

Toni

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change