ToninaarOeganda.reismee.nl

Tijd van mijn leven

Hey, ik ben weer in het Nile Resort dus kan ik nog eens een blogje posten. Hier gaat alles nog steeds heel erg goed. De babies zijn nog altijd even lief en ik weet niet hoe ik ze ooit ga kunnen achterlaten. Liefst wil ik ze gewoon allemaal mee naar huis nemen, maar dat kan ik mijn ouders misschien net niet aandoen ;) Het is zo mooi om te zien hoe sommige kindjes er tijdens de periode dat we hier zijn op vooruit zijn gegaan. Zo heb je een baby van 6maanden en toen we hier aankwamen zat zijn rechter oogje zo goed als dicht. Nu is het al bijna volledig genezen en ziet hij er nóg schattiger uit. Donderdag en vrijdag zijn we naar The Village geweest, een huttendorpje in the middle of nowhere. We hebben ook in zo'n hutje geslapen en dat was een heel avontuur. Er is ook een schooltje in The Village en we hebben de kindjes wat bijgeleerd en vooral veel spelletjes met ze gespeeld. De Ugandese leerkrachten hebben ons ook Ites en Luganda aangeleerd, lekker moeilijk. Gisteren zijn we in de voormiddag terug naar het babieshome geweest omdat we onze kindjes al zo hard misten. In de namiddag zijn we met een andere vrijwilliger mee geweest naar zijn project. We zijn op een pleintje gaan sporten met allemaal kinderen uit de sloppenwijken. De kindjes waren heel erg sociaal en konden super coole dansjes. Vandaag heb ik het meest fantastische moment in mijn leven gehad, ik heb een bungeejump gedaan van 45m boven de Nijl. De grootste kick in mijn leven! De adrenaline gierde door mijn lijf. Mijn vrienden hier willen vertrekken naar ons huisje dus bij deze sluit ik mijn blog af. Eén ding is zeker aan naar huis gaan wil ik echt nog niet denken. Deze ervaring pakt niemand me nog af :D

Reacties

Reacties

bomma

knap gedaan toni ik zou het niet durven. hou je goed de volgende weken xxxx

Elke

Super Toni! Geniet van elk moment! En ik ben er zeker van dat die kindjes ook van jou heel hard genieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change